schwarzkopf hårfärg

Hellu alla
sorry att jag inte skrev igår men hände massa knas men men nu e jag tbx igen ;) har varit på min praktik idag å pratat om när jag ska börja och så :D ska jobba vardagar mellan 08:00 och14:00 :Dnajjs tider tycker jag :) pluss att chefen var suuuper trevlig :) så ser verkligen fram emot attbörja :) börjar btw på måndag så e ledig torsdag ferdag men de e skönt så slipper jag ställa klockan på ringning :)
nu sitter jag å färgar håret medans jag väntar på att Jimmy ska komma :) thihih får se om jag måste färgalöshåret också men hoppas inte de :) aja vi får höras senare puuuuus på er ! <3


Denna färg använder jag denna gång :) får se hur resultatet blir men måste säga att de luktar huuuur gott som hells ;O! rekomenderar den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0