Natti Natti !

Hellu alla har inte skrivigt så mycket idag, men men idag har jag varit hos bästaste jimmy och bara chillat tyå gick en promenat så vi kom å i fina vädret :) gick å köppte coola sen hem å la oss haha å sötisen somnade hahaha :P gulligt;) jaa å nu e jag ju hemma å ska strax sussa längtar till imorgon då ska jag träffa bby och älsklings julia :D! ska bli super skoj haha ååh den här helgen kommer bli sååå bra ju ;**! <3
aja nu måste jag försöka sova vet inte om jag kommer lyckas för jag e as pigg men men vi hörs imorgon puss på er ! <3




Min Älskling thihi ;)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jääävla kobent

2011-04-01 @ 08:31:33
Postat av: Anonym

Sån har en TJEJ i min klass

2011-04-28 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0