Visibly cleaner

Hej sötnosar !
idag blev de faktiskt skola.. som jag faktiskt ångrade när jag väl var där med tanke på att jag inte kunde somna igår pga mitt öga som verkte och min huvud verk... inte okej! men men tog mej igenom dagen och gjorde mej själv deppig genom att titta på klockan och konstatera att de var 7 timmar kvar tills bussen skulle gå hem..."suck" aja när jag väl kom till stränkan så drog jag med mamma å handlade finn medel! med tanke på mina problem. så jag hoppas de funkar nu :)! har även hjälpt mamma med maten! :) najjs ! sen ska jag bara taaa de lung efter som att jag inte mår 100% bra en!<3



Vi hörs senare puuuuss<3
Love Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0