Tumba tomorow!

Hellu alla!
idag har jag hunnit med massa känns de som men endå så har jag massa kvar att göra!
har jobbat från 8 till 2 och sen träffat älskling, sen var de då den "efterlängtade" arbetsintevun..som gick så där måste jag säga :P men men hahaha, sen kom man hem och va tvungen att titta tåg tider till imorgon för då ska man till tumba å träffa pappsen och alla där ska ha släktmiddag igen ! super skoj ska de bli :) aja så nu kommer jag inte få träffa jimmy på ca 3 dagar.. de känns bajs men men man måste ju få längta lite också :D aja nu ska jag packa och sen e de bara att hoppa i säng :) ha de gött puss på er ! <3


Kommentarer
Postat av: listen toit

http://www.youtube.com/watch?v=ZGoWtY_h4xo



remember ?

2011-05-09 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0