Sorry!

Hellu bloggen Jag e jääätte ledsen för min sega uppdatering.. men har ju jobbat och varit med älskling å så !
ja jobbade ju första dagen igår de gick väl bra men de va jäääävligt långtråkigt och kände mej illamående...
men i dag fanns de ju betydligt mycke mer att göra.. gjorde ca 30 mackord å salad osv.. men när jag skulle börja diska å så så höll jag på arr spy å jag menar de verkligen! 2 jävla gånger också vette fan varför helt cp..! så imorgon funderar jag på att stanna hemma å ta de lungt från stressen lite, jag e ju fan inte van men de "/ sjukt jobbigt är de! ni skulle bara veta :P
ja å imorgon har ju min lillsyrra musikal också så ska dit å titta ska bli intresant verkligen :)! <3

aja nu ska jag lägga mej å vila ha de bra puss ! <3



HAHAH så sant stämmer inte på Jimmy dock :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0